10 tips on how to successfully promote your bar or restaurant

V današnji dobi, ko vlada poplava informacij in izobilje dostopnih dobrin, imamo na voljo veliko več možnosti na izbiro kot ponavadi. Nemalokrat se zgodi to, da ob vsej tej izbiri preprosto doživimo manjši šok, saj se ne moremo in nemoremo odločiti za eno samo možnost.

Enaka stvar se dogaja tudi pri barih in restavracijah – včasih se ne moremo prav odločiti, kam bi šli na kavo oz. na kosilo, toda to so sladke skrbi za potrošnike.

Se sprašujete, kaj lahko v tem primeru storijo oz. storite lastniki bara oz. restavracije? V naslednjih vrsticah najdete nekaj nasvetov!

1. Vizualna podoba lokala

Velikokrat se nam zgodi, da pridemo v nek bar ali restavracijo, ki izgleda kot kakšen kolaž vseh stvari, ki so lastniku všeč. Dajte vložiti nekaj misli in truda v to, da poenotite izgled vašega lokala tako od zunaj, kot tudi od znotraj. Ljudje smo po naravi zelo vizualna bitja, tako da nam lepo zaokrožen ambient z vidno idejo oz. rdečo nitjo zna ostati prej v spominu kot nekaj vsakdanjega. Vsaka najmanjša podrobnost, od skrbno izbrane pisave na meniju do stenskih nalepk, znatno pripomore k izgradnji neke pozitivne podobe lokala in k temu, da se bodo stranke in delavci počutili prijetno v njem.

2. Ne mislimo samo na dobiček, mislimo tudi na naravo

Dandanes smo ljudje vedno bolj ozaveščeni glede okolja, v katerem živimo in glede problemov, ki tam nastajajo - dajte pokazati vašim strankam, da vam je mar za naš skupen prostor in začnite z majhnimi stvarmi, kot je postavitev košev za ločevanje vaših odpadkov. Vsaka takšna malenkost vam bo na dolgi rok prinesla bolj zveste stranke, dober sloves, morda si v prihodnosti celo znižate stroške zaradi višje ozaveščenosti pri porabi energije in potrošnih materialov.

3. Ohranjajmo stik s strankami čez cel dan - tudi preko njihovih ekranov

Vedno več ljudi ima dostop do spleta tudi preko mobilnih naprav, ki jih nosimo čez dan v naših žepih in torbah - kako izkoristiti ta trend?

Vsi iščemo meni in odpiralni čas. Velika večina ljudi išče na spletu zgolj tiste nujne informacije o njihovi naslednji lokaciji za pivo ali kosilo in sicer: meni s cenami ter odpiralni čas. Vzdržite se nepomembnih informacij in ponudite ljudem, kar iščejo - naj bo vaš cilj to, da jih privabite v vaš lokal in tam presenetite s celotno izkušnjo.

Izkoristite moč socialnih omrežij. Znano je, da npr. današnja mladina da veliko na kvalitetno izkušnjo, hkrati pa so zelo aktivni na socialnih omrežjih. Poskrbite za to, da boste imeli urejeno in ažurirano stran vsaj na Facebooku, ki je največje socialno omrežje v Sloveniji, ne pozabite pa tudi na Instagram in še kakšno bolj vizualno omrežje, kjer so v ospredju slike.

4. V vaši ulici niste sami - v slogi je moč

V vaši ulici res niste sami - vaši sosedje so lahko vaše stranke, ostala podjetja v tej ulici prav tako. Dajte se povezati z vašo okolico in poskrbite, da se bodo vaši sosedje v tej ulici počutili dobro poleg vas - dobri medsosedski odnosi, zlasti v poslovnem smislu, znatno spremenijo vašo možnost za obstoj in pridobitev vedno večih strank. Povežite se s sosednjim frizerskim salonom in njihovim strankam ponudite kavo po ugodni ceni ob predložitvi računa, hkrati pa lahko vašim že obstoječim strankam predlagate, da se za novo pričesko zglasijo na koncu ulice pri vaših prijateljih. 

5. Vaš lokal so vaši ljudje - poskrbite, da ne bodo ostali neopaženi

Veliko stvari je možno spremeniti, dodati, odvzeti, nič pa ne more nadomestiti tistega pristnega medsebojnega stika med osebjem in stranko. Poskrbite, da bo vaša stranka navdušena, ne pa pozabiti tudi na zadovoljstvo vašega osebja. Dajte jim nameniti poseben prostor na steni za uslužbenca meseca ali pa jih vsake toliko razvajajte za njihovo dobro opravljeno delo. Vesel in nasmejan natakar bo prej privabil nove stranke v vaš lokal kot pa čemeren in nergav, da ne omenjamo tudi povečane količine opravljenega dela in drugih pozitivnih učinkih, ki jih lahko takšna majhna dejanja prinesejo s seboj.

6. Ustvarite prostor za druženje

Zaradi hitrega načina življenja se spreminja tudi naš način prehranjevanja – zaužitje hrane ali pijače več ne obravnavamo kot poseben ritual kot do sedaj, temveč kot le še eno stvar več na našem že tako (včasih neskončno) dolgem seznamu opravil.

Prekinite to nenehno hitenje in ponudite vašim strankam nekaj novega – imate lokal v poslovni četrti? Nastavite veliko skledo in naj ljudje vanj vržejo svoje poslovne vizitke, vi pa med njimi izžrebajte od prejemnika zastonj piva do zastonj kosila za dva. Takšne interakcije med strankami in osebjem lokala so zelo zaželjene, saj vas na human in zabaven način povežejo med seboj, prav tako pa se boste ljudem zapisali v spomin kot inovativen lokal, ki vedno poskrbi za dobro vzdušje.

7. Nekdo ne more priti do vas? Naj pride vaša hrana do njih!

Velikokrat se tudi vašim najbolj zvestim strankam preprosto ne ljubi vstati s kavča med gledanjem svoje najljubše serije ali filma, bi pa vseeno radi jedli vašo hrano – kaj narediti? Pripravite hitre in slastne menije za s seboj, ponudite dostavo hrane ali pa se poskusite dogovoriti z drugimi ponudniki dostave hrane v primeru, da vam vaša infrastruktura v tem trenutku tega ne dopušča. To bo prijetno presenetilo marsikaterega lakotnika in tudi ljudi, ki nočejo spet naročiti dostave pri istem ponudniku kot zadnjič. 

8. Ne bojte se sprememb, tehnologija je vaš prijatelj!

Velikokrat se ljudje, zlasti tisti z že ustaljenimi podjetji, vstrašijo vsake večje spremembe - gostinska industrija se je spremenila po prihodu interneta, saj je zdaj stik z ljudmi treba iskati na večih nivojih, kot smo o tem razglabljali prej. To naj vas ne odvrne, saj tehnologija s seboj prinaša tudi veliko novih priložnosti: ena izmed teh so uporaba mobilnih naprav v vašem povezanem gostinskem sistemu.

Včasih je natakar moral sprejeti naročilo, ga nesti kuharju in potem še točaju, da je lahko tale sprejel naročilo, dandanes pa lahko z t.i. “daljinskim naročanjem” na mobilni blagajni z lahkoto s svojim osebnim telefonom eno naročilo pošljemo v centralni računalnik točaju in kuharju hkrati. Kuhar lahko nato začne pripravljati naročeno jed, točaj natisne račun, natakar pa lahko za isto delo kot prej porabi manj časa, se bolj posveti vsaki stranki in nudi boljšo izkušnjo postrežbe kot prej.

Izkoristite danosti tehnologije in poskrbite za optimizacijo delovnih procesov s pomočjo sodobne tehnologije, saj vam lahko ob dobri uporabi to prinese bistveno več prihodkov in ob koncu dneva tudi večji dobiček - hitrejšo in lažjo postrežbo, bolj zadovoljne kupce, kateri bodo naročili več kot ponavadi in še bi lahko naštevali pozitivne učinke uporabe tehnologije.

9. Ob koncu dneva je pomembna le vaša ponudba!

Kakorkoli gledamo stvari, ob koncu dneva je najbolj pomembna vaša ponudba, vaš meni. Ne se bati eksperimentiranja pri pripravi jedilnika, morda lahko uvedete tudi posebno dnevno ponudbo. Tisti hamburger, ki ga strežete vsak dan? Dajte v petek ponuditi “Hamburger Special”, ki bo enak že obstoječemu, vendar z drugačno mešanico začimb in posebno omako. Majhne spremembe v vaši stalni ponudbi lahko popestrijo vašo ustaljeno rutino priprave hrane, presenetijo vaše stalne stranke in naredijo ravno dovolj razlike med vami ter najbližjimi konkurenti.

10. Ne podcenjujte moči klasičnega oglaševanja!

Veliko ljudi se v dobi interneta odloči za zgolj internetno oglaševanje. Ne zanemarite moči lokalne radijske postaje, lepo oblikovanih letakov ter dosega vašega lokalnega dnevnega časopisa. Dobri rezultati bodo zlahka vidni, če boste delovali iskreno in razdelili vaše moči enakovredno med splet in klasično oglaševanje.






      SHARE THIS POST
      Tags
      ARCHIVE


      6 Important Digital Marketing Tips For Restaurants and Bars