Postopek zamenjave blagajne in ponudnika davčne blagajne

Postopek zamenjave blagajne in ponudnika davčne blagajne 

Danes je na trgu zelo pestra ponudba davčnih blagajn. Ravno zato se je pogosto zelo težko odločiti, kaj je vdanem trenutku najboljša odločitev. Najpomembneje je, da si zagotovimo takšno davčno blagajno, ki ustreza našemu načinu poslovanja hkrati pa nam omogoča, da skupaj s programom rastemo in podpira rast našega podjetja. Prav tako je zelo pomembna strokovnost in specializiranost ponudnika, saj je s tem tesno povezana tudi pomoč uporabnikom.

Nezadovoljstvo z obstoječo davčno blagajno

Pogosto podjetniki nismo zadovoljni s svojimi obstoječimi davčnimi blagajnami bodisi zaradi slabše funkcionalnosti, nezadostne podpore uporabnikom, prezapletenega programa ali pa preprosto ne zadošča več našim potrebam.

Pred zamenjavo davčne blagajne pase podjetniki najpogosteje sprašujemo koliko časa bo menjava trajala, ali bo zmotila naš ključni proces delovanja podjetja, ali bomo z novo blagajno zadovoljni, ali bo dovolj enostavna za uporabo,..

Ker pa učinkovita davčna blagajna bistveno olajša vsakodnevno poslovanje, vam v primeru nezadovoljstva s trenutnim ponudnikom, priporočamo menjavo, saj je ta lahko hitra in preprosta!

Kako poteka postopek menjave davčne blagajne pri nas?

1. Pogovorimo se o vaših potrebah: kakšen program potrebujete, ali je potrebno dokupiti opremo, BREZPLAČNO vam svetujemo kateri program je najbolj primeren za vaše podjetje,.. 

2. Za pripravo blagajne potrebujemo cenik izdelkov, namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov, podatke o blagajnikih ter Interni akt. Če česa nimate, vam pomagamo pri pripravi. 

3.  Naša ekipa v celoti poskrbi za zamenjavo in namestitev blagajne v samo enem dnevu!

4. Sledi še izobraževanje o uporabi programa, ki ga lahko izvedemo na daljavo ali pa na dogovorjeni lokaciji.

Kaj pridobite z nami?


Hitra in učinkovita podpora uporabnikom
Pri uporabi TRON pos blagajne vam je na voljo široko podporna ekipa, ki vam bo v učinkovito pomoč; in to vse dni v tednu.

Skladnost z zakonodajo in posodabljanje programa
Za celotno zakonsko ustreznost in posodobitve programa poskrbimo mi, za arhiviranje podatkov pa brezplačen Google Drive BackUp.

Brez skritih stroškov
Brez skrbi o morebitnih skritih naknadnih stroških. Najem TRONpos blagajne zajema uporabo, zakonske spremembe, posodobitve programa ter podporo.


DELITE TO OBJAVO
OZNAKE
ARHIV


Zakaj preseliti svojo fizično trgovino na splet?