Spletna aplikacija
za vodenje vašega podjetja
TRONxERP je spletna programska oprema, ki upravlja vaše finance, zalogo, avtomatizira poslovne funkcije v podjetju
in vam pomaga pri skupnem delu med oddelki.
Dostop do TRONxERP Začni projekt
Pridobite brezplačno ponudbo za vaše podjetje!
Zakaj je TRONxERP prava rešitev za vaše podjetje?
Enostavna uporaba
Vodenje podjetja je lahko zapleten postopek in zadnje kar potrebujete je sistem, ki ga težko uporabljate. Izberite enostaven intuitiven program, ki ima po vrhu vsega še enostaven uporabniški vmesnik.
Varnost podatkov
Varnost podatkov je na prvem mestu, zato pri shranjevanju podatkov upoštevamo najmodernejše smernice in standarde.
Prilagodljivost
Večina podjetij izbere program, ki ustreza njihovim trenutnim zahtevam. Izberite sistem, ki vam bo omogočal rast in se bo lahko prilagodil tudi vašim prihodnjim potrebam in rasti vašega posla.
Dostop
Spletna aplikacija TRONxERP je dostopna od kjerkoli kjer imate povezavo do svetovnega spleta in to 24/7 365 dni v letu. Pri opravljanju vašega posla tako niste vezani več na pisarno, kar je v teh časih ključnega pomena za uspeh vašega podjetja.
Vzdrževanje
Redne mesečne posodobitve so tiste, s katerimi oblačno aplikacijo TRONxERP posodabljamo.
Za delovanje sistema ne potrebujete drage strojne opreme, kar pa prinese bistveno nižje stroške vzdrževanja.
Kratek pregled funkcij
Obvladajte svoje prodajne procese
Modul Veleprodaja zagotavlja in omogoča učinkovit in hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do zaključka prodaje. Omogoča učinkovito spremljanje poteka prodajnih aktivnosti in dokumentov ter enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov:
-
izdelava vseh oblik veleprodajnih dokumentov,
-
rezervacija artiklov,
-
enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov,
-
podpora terenski prodaji,
-
avtomatizirana uporaba pogodbenih parametrov s kupci.
Popolna podpora blagajniškemu sistemu TRONpos
TRONxERP je zaledna spletna aplikacija TRONpos blagajne, ki omogoča upravljanje s šifranti, izvajanje materialnega poslovanja ter celovit pregled poslovanja z analizami.
TRONxERP se fizično ne namešča na računalnike, saj je za njegovo uporabo dovolj le računalnik (lahko tudi Android/IOS pametni telefon, tablični računalnik,…), spletni brskalnik in internetna povezava.
Terjatve in obveznosti
Modul Saldakonti omogoča pregled odprtih obveznosti do dobaviteljev kot pregled odprtih terjate do kupcev. Možnost naprednih modernih analiz in izpisov za podporo pri terjatvah in obveznostih do poslovnih partnerjev.
Podpora nabavi in naročanju
Modul Nabava omogoča vnos vhodnih dokumentov oz. prevzemov, avtomatizirane procese naročanja pri dobaviteljih in učinkovito upravljanje zaloge.
100% nadzor nad gibanjem zaloge
Modul Skladiščenje podpira vse tipe materialnih dokumentov, ki spremljajo gibanje zalog neomejenih skladiščih.
Prenos zaloge med enotami še ni bil nikoli enostavnejši, inventura še nikoli opravljena hitreje in praktično brez napak, odpis blaga pa še ni bil nikoli tako odlično evidentiran in preprosto sledljiv.
Preverite poslovanje podjetja,
24/7 365 dni v letu
Želite pridobiti podatke z vam pomembno vsebino in obliko? S TRONxERP je to enostavno in hitro izvedljivo!
Na voljo so vam predpripravljene analize z modernimi izpisi, če pa ste en izmed mnogih naprednih uporabnikov, si lahko analize in izpise kreirate sami s pomočjo naprednih vrtilnih tabel, ki jih lahko preglejujete z modernimi grafičnimi prikazi.
Kontaktirajte nas
Ali nas obiščite osebno na prodajnem mestu
ali pokličite 02 300 35 85
O nas
S produkti želimo zadovoljiti potrebe uporabnikov z enostavnimi in interaktivnimi rešitvami.
Preklopite na pametno programsko opremo. Preklopite na TRONxERP.