Spletna aplikacija 
za vodenje vašega podjetja

TRONxERP je spletna programska oprema, ki upravlja vaše finance, zalogo, avtomatizira poslovne funkcije v podjetju
in vam pomaga pri skupnem delu med oddelki.

Dostop do TRONxERP   Začni projekt




Pridobite brezplačno ponudbo za vaše podjetje!

Zakaj je TRONxERP prava rešitev za vaše podjetje?

Enostavna uporaba

Vodenje podjetja je lahko zapleten postopek in zadnje kar potrebujete je sistem, ki ga težko uporabljate. Izberite enostaven intuitiven program, ki ima po vrhu vsega še enostaven uporabniški vmesnik.


Varnost podatkov

Varnost podatkov je na prvem mestu, zato pri shranjevanju podatkov upoštevamo najmodernejše smernice in standarde. 



Prilagodljivost

Večina podjetij izbere program, ki ustreza njihovim trenutnim zahtevam. Izberite sistem, ki vam bo omogočal rast in se bo lahko prilagodil tudi vašim prihodnjim potrebam in rasti vašega posla.


Dostop

Spletna aplikacija TRONxERP je dostopna od kjerkoli kjer imate povezavo do svetovnega spleta in to 24/7 365 dni v letu. Pri opravljanju vašega posla tako niste vezani več na pisarno, kar je v teh časih ključnega pomena za uspeh vašega podjetja.


Vzdrževanje

Redne mesečne posodobitve so tiste, s katerimi oblačno aplikacijo TRONxERP posodabljamo.
Za delovanje sistema ne potrebujete drage strojne opreme, kar pa prinese bistveno nižje stroške vzdrževanja.

Kratek pregled funkcij

Veleprodaja 

Obvladajte svoje prodajne procese

Modul Veleprodaja zagotavlja in omogoča učinkovit in hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do zaključka prodaje. Omogoča učinkovito spremljanje poteka prodajnih aktivnosti in dokumentov ter enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov:

  • izdelava vseh oblik veleprodajnih dokumentov,

  • rezervacija artiklov,

  • enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov,

  • podpora terenski prodaji,

  • avtomatizirana uporaba pogodbenih parametrov s kupci.

Maloprodaja 

Popolna podpora blagajniškemu sistemu TRONpos

TRONxERP je zaledna spletna aplikacija TRONpos blagajne, ki omogoča upravljanje s šifranti, izvajanje materialnega poslovanja ter celovit pregled poslovanja z analizami.

TRONxERP se fizično ne namešča na računalnike, saj je za njegovo uporabo dovolj le računalnik (lahko tudi Android/IOS pametni telefon, tablični računalnik,…), spletni brskalnik in internetna povezava.

Saldakonti 

Terjatve in obveznosti

Modul Saldakonti omogoča pregled odprtih obveznosti do dobaviteljev kot pregled odprtih terjate do kupcev.  Možnost naprednih modernih analiz in izpisov za podporo pri terjatvah in obveznostih do poslovnih partnerjev.

Nabava 

Podpora nabavi in naročanju

Modul Nabava omogoča vnos vhodnih dokumentov oz. prevzemov, avtomatizirane procese naročanja pri dobaviteljih in učinkovito upravljanje zaloge.

Skladiščenje

100% nadzor nad gibanjem zaloge

Modul Skladiščenje podpira vse tipe materialnih dokumentov, ki spremljajo gibanje zalog neomejenih skladiščih.

Prenos zaloge med enotami še ni bil nikoli enostavnejši, inventura še nikoli opravljena hitreje in praktično brez napak, odpis blaga pa še ni bil nikoli tako odlično evidentiran in preprosto sledljiv.

Analize in poročila

Preverite poslovanje podjetja,

24/7 365 dni v letu

Želite pridobiti podatke z vam pomembno vsebino in obliko? S TRONxERP je to enostavno in hitro izvedljivo!

Na voljo so vam predpripravljene analize z modernimi izpisi, če pa ste en izmed mnogih naprednih uporabnikov, si lahko analize in izpise kreirate sami s pomočjo naprednih vrtilnih tabel, ki jih lahko preglejujete z modernimi grafičnimi prikazi.

Kontaktirajte nas

Ali nas obiščite osebno na prodajnem mestu
ali pokličite 02 300 35 85

Kontaktni obrazec

Podpora

Sodelujete z našo podporo ena na ena in
sledite fazam vašega primera.

Več informacij

O nas

S produkti želimo zadovoljiti potrebe uporabnikov z enostavnimi in interaktivnimi rešitvami.

Več informacij

Preklopite na pametno programsko opremo. Preklopite na TRONxERP.