Brezplačno svetovanje ob pričetku poslovanja z davčno blagajno
Uvedba davčne blagajne nam lahko povzroči nemalo zmede in raznoraznih vprašanj. Poleg tega je danes na trgu zelo pestra ponudba davčnih blagajn in se je pogosto težko odločiti, kaj je v danem trenutku najboljša odločitev.

Dobra podpora in svetovanje ponudnika že na samem začetku, bistveno olajša našo odločitev in naredi proces uvedbe hiter in preprost. Pomembno je, da nam ponudnik že v uvodu strokovno svetuje kaj je najboljša rešitev glede na naše potrebe. Dobro informirani lahko nato sprejmemo pravo odločitev za naše podjetje.

TRONpos nudi brezplačno svetovanje ob pričetku poslovanja z davčno blagajno

TRONpos ekipa nam že ob samem pričetku, v fazi pridobivanja osnovnih informacij, svetuje kakšno davčno blagajno potrebujemo, kateri program bi bil najprimernejši za naše potrebe, ali je za nas bolj smiselna prenosna ali stacionarna davčna blagajna, kakšne posebnosti veljajo za določene dejavnosti in pa če je naša obstoječa oprema ustrezna ali je potrebno nabaviti novo.

Jasno razložijo kako poteka vzpostavitev blagajne in kaj zajema, kako bodo poskrbeli za prijavo davčne blagajne na FURS, pojasnijo potek sistemskih in zakonskih nadgradenj davčne blagajne, kako poteka vnos artiklov in cen, vnos zaposlenih, vzpostavitev skladišča,..

Za namestitev in zagon blagajne v celotni poskrbi ekipa TRONpos

Za namestitev in zagon blagajne v celotni poskrbi ekipa TRONpos, pomagajo pa nam pri pripravi potrebnih podatkov za aktivacijo blagajne (to so cenik, spisek blagajnikov, interni akt s podatki o poslovnem prostoru in namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov). Prav tako nam dodelijo skrbnika, na katerega se lahko kadarkoli obrnemo.

Namestitev blagajne izvede ekipa podpore ob dogovorjenem terminu v našem poslovnem prostoru ali pa kar na daljavo, odvisno kako nam bolj ustreza in kaj vse namestitev vključuje (npr. priklop opreme). Potem nas temeljito naučijo še najpomembnejšega - uporabe programa.

Po pričetku poslovanja z davčno blagajno nam je v primeru težav oziroma dodatnih vprašanj glede uporabe davčne blagajne, na voljo tako redna kot dežurna podpora.
DELITE TO OBJAVO
OZNAKE
ARHIV


Postopek zamenjave blagajne in ponudnika davčne blagajne