Portable or stationary tax cash register?
When is it better to choose a mobile than a stationary tax cash register?

Uvedba davčnih blagajn je eden od ukrepov za zmanjševanje obsega sive ekonomije, povečanja javnofinančnih prihodkov, pravičnejše porazdelitve davčnega bremena, učinkovitejšega pobiranja obveznih dajatev in ne nazadnje za večjo zaščito potrošnikov.
Posledično je na trgu nastala zelo pestra ponudba z davčnimi blagajnami. Ravno zato se je pogosto kar težko odločiti, katera je najustreznejša za nakup. Najpomembneje pa je, da si zagotovite takšno, ki povsem ustreza vašemu načinu poslovanja. Eno od najpogostejših vprašanj kupcev davčne blagajne pa je zagotovo: stacionarna ali prenosna davčna blagajna?

Pred nakupom davčne blagajne si odgovorite na ključna vprašanja

Če želite poslovati z davčno blagajno, se pred nakupom vprašajte:

  • koliko računov nameravate izdati mesečno

  • ali boste blagajno uporabljali na eni ali na več lokacijah

  • kje boste shranili svoje podatke,..

Kdaj je bolje izbrati mobilno kot stacionarno davčno blagajno?

Kot smo že omenili, je eno od ključnih vprašanj pri izbiri davčne blagajne tudi to, ali bomo blagajno uporabljali le na enem mestu ali na več lokacijah. Če je vaše delo vezano na teren in na njem nimate stalnega dostopa do elektrike in spleta, je najboljša izbira mobilna davčna blagajna.

Mobilna davčna blagajna vam ponuja nešteto prednosti. Zasnovana je posebej za mobilne naprave ali za tablične računalnike in pametne telefone. Na voljo vam je tudi mini termični tiskalnik, ki je brezžičen. Vsi podatki so v oblaku, obe napravi se lahko polni preko prenosnih polnilnih baterij.

Želite za svoj posel izbrati najsodobneje in najučinkoviteje zasnovano davčno blagajno?
DELITE TO OBJAVO
OZNAKE
ARHIV


Brezplačno svetovanje ob pričetku poslovanja z davčno blagajno (kopija)
Arhiviranje in varnost podatkov v TRONoffice