How to open a beauty salon?
Se sprašujete, kaj je potrebno za odprtje uspešnega kozmetičnega salona? Morda ste najprej pomislili na to, da sta vaše strokovno znanje in ročne spretnosti glavna aduta za vaš uspeh, vendar še zdaleč ni tako, zato smo vam pripravili 5 nasvetov, kako odpreti uspešen kozmetični salon.

1. Raziščite pravno plat odprtja kozmetičnega salona


Preden svoj prostor spremenite v uspešen kozmetični salon, morate najprej odpreti podjetje ali registrirati samostojno dejavnost, ki jo opravite na točki VEM.Ko pa se odločite za obrtno dejavnost, boste morali imeti tudi temu primerno strokovno izobrazbo. Pri tem pa boste morali tudi razmisliti o prostoru, kjer bo potekala vaša dejavnost, v primeru, da ste se odločili za opravljanje v stanovanjskem bloku, potrebujete različna dovoljenja lastnikov(etažni itd.).

2. Izberite prostore in opremo za opravljanje kozmetične dejavnosti


Poleg strokovno podkovanega kadra kozmetični salon odlikuje tudi vrhunska opremljenost prostora, ki strankam daje občutek topline in privlačnosti na eni strani. Na drugi strani pa morata tako oprema kot prostor, ustrezati minimalnim zdravstveno higienskim in tehničnim pogojem. 

Pri postavitvi prostora kozmetičnega salona pa vsekakor ne pozabite na (Vir: DataLab):

-         Zadostno osvetlitev

-         Razporeditev prostorov,ki omogočajo efektivno razkuževanje in čiščenje

-         Primerno prezračevanje

-         Opremljene površine na katerih se pripravljajo proizvodi za nego in barve

-         Opremljene površine ki so odporne proti kemikalijam.

3. Poskrbite za sterilizacijo in razkuževanje


Pri veliko kozmetičnih dejavnostih prihaja tudi do možnosti, da oprema in pribor prihajata v stik s telesnimi tekočinami, prav zato je nuja,da v prvi vrsti poskrbimo za načrt sterilizacije, ki vsebuje naslednje (vir GOV): kaj se sterilizira, kdaj se izvaja sterilizacija, kdo izvaja sterilizacijo, način sterilizacije, nadzor delovanja sterilizatorja s kemičnimi indikatorji in način vzdrževanja z odpadki.

4. Pripravite realne cene po Pravilniku o načinu označevanja cen in blaga storitev


Ko stranka plača storitev v salonu pri tem ne plača samo rezultata, ampak celotno izkušnjo, ki vključuje vse od naročila na termin do konca nudenja storitve, katerega namen je, da to ni zadnji strankin obisk v salonu.

Pri določitvi cen pa ne smemo pozabiti na Pravilnik o načinu označevanja cen in blaga, katerega glavni namen je izboljšano obveščanje potrošnikov in lažje primerjanje cen. Poleg tega pa določa da:

-         Vsi izdelki označeni s prodajno ceno, če so namenjeni prodaji in ne razstavi

-         Cena za storitve mora biti nedvoumna, lahko prepoznavna, čitljiva, v velikosti pisave 12 in potrošnika na vidnem in dosegljivem mestu.

5. Ne podcenjujte svoje programske opreme


Govorili smo že o tem, kako pomembno je imeti vrhunsko opremo v prostoru, pa vendar tukaj še nismo zaključili. Programska oprema vašega salona je še en pomemben dejavnik, ki je ključ do uspeha vašega kozmetičnega salona.

Hitra, preprosta in prilagodljiva davčna blagajna vam lahko že za samo 12,90EUR na mesec, pomaga pri večanju uspešnosti vašega kozmetičnega salona.  
DELITE TO OBJAVO
OZNAKE
ARHIV


The most important factors in choosing a location for a restaurant