5 nasvetov, ki jih morate upoštevati, preden odprete svoje podjetje (kopija)


 

Za vas smo pripravili webinar o učinkovitem vodenju evidence delovnega časa. Na spletnem seminarju bomo podali koristne informacije, uspešne pristope vodenja in nasvete kako v podjetju zmanjšati administrativno delo na tem področju.

Teme, ki jih bomo obravnavali:

  • Enostavno beleženje delovnega časa
  • Administratorski in uporabniški način upravljanja profilov
  • Evidentiranje podatkov, ki jih moramo vključiti v evidenco delovnega časa
  • Zapisi in vpogledi delovnega časa za vodstvo in zaposlene
  • Upravljanje dopustov
  • Vprašanja in odgovori

 

 

Webinar bo potekal v torek, 30.7.2024 od 14:00 do 14:20.

Prijave na webinar so brezplačne. Po potrditvi prijave boste preko elektronske pošte prejeli navodila za ogled webinarja.

Prijavite se na brezplačni webinar

DELITE TO OBJAVO
OZNAKE
ARHIV


Mesečne TRONpos novosti (kopija)
September 2023